הקיץ הזה יעבור חלק

    עפר גדנקן No Comments on הקיץ הזה יעבור חלק

    דבי וולף מזמינה אותך לקבוע עוד היום תור לסדרת טיפולי לייזר שיסירו ממך דאגות מיותרות בעונת הקיץ

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת הקיץ העמוסה גם כך בטיולים, בפעילויות ובטרדות שאינן מן המניין, אינה מותירה לכן מספיק זמן לעצמכן וממלאת אתכן בדאגות נוספות. על מנת להסיר מכן את הדאגות המיותרות, הוקמה מחלקת הסרת השיער ב'דבי וולף', כדי שתוכלנה להרגיש הכי טוב שאפשר.

    אין ספק שכשמדובר בטיפולים רגישים כמו הסרת שיער, הדורשים מומחיות ומקצועיות, אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר!

    דבי וולף מביאה את המענה הטוב, המוביל והמדויק ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר הודות ל-30 שנות ניסיון בתחום וחתירה בלתי פוסקת אחר חדשנות טכנולוגית.

    טיפולי הסרת השיער בקליניקות של 'דבי וולף' נעשים ע"י מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור במהלך הטיפול ומסייעת לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המאפשר לתת מענה ותוצאות מקסימליות לכל סוגי וצבעי העור או השערה.

    טכנולוגיית הסרת השיער ואופי הטיפול מותאמים באופן אישי לכל מטופלת בפגישת ייעוץ עם אשת מקצוע בתחום, בכדי להגיע למקסימום תוצאות עבור כל אחת.

    מעבר למחלקת הסרת השיער, רשת 'דבי וולף' מציעה מגוון עצום של טיפולי יופי ואסתטיקה בטכניקות שונות בהתאמה אישית כגון: טיפולי לייזר, אפילציה, הזרקות מילוי, טיפולי ג'ט פיל, מזותרפיה, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: נמשים, פיגמנטציה, קמטים, אקנה, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד.

    לפרטים ולתיאום פגישת ייעוץ אישי בחינם: 1700-500-401

    וב-3 סניפי 'דבי וולף':

    ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים)

    בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א'

    מודיעין עילית – מרכז קסם



    0 תגובות